3 απλά A/B test για να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις με Banner

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

To A/B testing, δεν είναι καινούριο στον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης, οι marketers διαφόρων εταιρειών το χρησιμοποιούν για να βελτιώσουν newsletter, banners και landing pages.

Το A/B test  στο marketing είναι πολύ δυνατό εργαλείο και ιδιαίτερα σημαντικό για τους διαφημιστές. Ωστόσο, ακόμα και αν αναγνωρίζετε την αξία του τεστ, οι φαινομενικά ατελείωτη λίστα από στοιχεία στα οποία μπορούν να γίνουν δοκιμές μπορεί να είναι αποκαρδιωτικός, ειδικά εάν μόλις ξεκινάτε με τους πειραματισμούς του marketing. Δεν είναι εύκολο να ξέρετε από πού θα έπρεπε να ξεκινήσετε.

Ακολουθούν 3 A/B test που μπορείτε να υλοποιήσετε γρήγορα για να αρχίσετε να μαθαίνετε περισσότερα για τις διαφημίσεις σας και να βελτιώσετε την απόδοσή τους.

Call-to-action

Τα call-to-action, δηλαδή οι παροτρύνσεις που έχουν οι διαφημίσεις για διάφορες ενέργειες (π.χ. κουμπί που γράφει «κάντε κλικ εδώ») είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία ενός διαφημιστικού banner. Ακόμα και αν δεν βελτιστοποιείτε τη διαφήμισή σας για κλικ, έχοντας ένα αποτελεσματικό call-to-action στοιχείο μπορείτε να αυξήσετε δραματικά την απόδοση της καμπάνιας σας. Το καταλληλότερο τέτοιο στοιχείο για το κοινό σας μπορεί να μην είναι αυτό που νομίζετε. Σε κάποιες περιπτώσεις, μια δυνατή, πιεστική πρόταση όπως «Προλάβετε» ή «Κάντε Κλικ Τώρα» μπορεί να είναι η αποδοτικότερη. Σε άλλες περιπτώσεις, μια πιο ήπια πρόταση όπως το «Μάθετε Περισσότερα» μπορεί να είναι η καλύτερη. Ο μόνος τρόπος να μάθετε σίγουρα είναι να δοκιμάσετε. Συγκρίνοντας την πρόταση που έχετε ήδη βάλει με μία εντελώς διαφορετική είναι ένα απλό τεστ που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μεγάλη διαφορά στην απόδοση.

Χρώματα, Εικόνες και Φόντο

Υπάρχουν αντικρουόμενες ενδείξεις ως προς το αν θα πρέπει να συμπεριλάβετε φωτογραφία, κάποιο γραφικό ή ένα απλό φόντο στη διαφήμισή σας. Όπως συμβαίνει συχνά με τα διαφημιστικά banner, δεν υπάρχει απόλυτα σωστή απάντηση. Μια φωτογραφία μπορεί να αποδώσει καλύτερα από ένα γραφικό στοιχείο ή ένα απλό ή έντονο φόντο μπορεί να ξεπεράσει σε απόδοση και τα δύο. Δοκιμάζοντας διαφορετικές προσεγγίσεις σε συγκεκριμένα γραφικά στοιχεία μπορεί να αποφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Πρόταση Προσφοράς

Τα διαφημιστικά banner σας σίγουρα δεν περιέχουν πολύ κείμενο. Έχοντας περιορισμένο χώρο, κάθε banner μπορεί να περιέχει μια πρόταση για ένα προϊόν ή υπηρεσία, έναν τίτλο και δύο με τρεις κουκκίδες το πολύ. Αν το banner σας έχει ως στόχο να αναλύσει την προσφορά σας, η δοκιμή μικρών διαφοροποιήσεων, ακόμα και χωρίς να αλλάξει το βασικό μήνυμα, μπορεί να αποφέρει δραματικές αλλαγές στην απόδοση.

Δεν υπάρχει λόγος να αναβάλλετε να ξεκινήσετε τα A/B test. Είναι ένα πολύ απλό εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε μεγαλύτερη αξία από  τις διαφημίσεις σας.

Search

Online Reservation Systems

Αναζητάτε ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ λύσεις online κρατήσεων?

VELA_ferryroute

Το Ferry Route έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους τουριστικούς πράκτορες που θέλουν να εισέλθουν στην νέα εποχή, του ΑΫΛΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ!!!

VELA_bookstay

Τώρα μπορεί ο πελάτης σας να βρει και να κλείσει το δωμάτιο που επιθυμεί γρήγορα, εύκολα, αποτελεσματικά. Book & Stay, ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ πως.

Μας εμπιστεύτηκαν

Επικοινωνία

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Τοποθεσία

Στοιχεία επικοινωνίας

Φόρμα επικοινωνίας