Βήματα για μια επιτυχημένη καμπάνια:
Στάδιο 1: Testing
Αφού επιτευχθεί κερδοφορία, είναι κατάλληλος καιρός για τέστ και ανάπτυξη.
Σε τι να κάνετε Test:
- Δομή λογαριασμού (Account Structure)
- Κείμενο διαφημίσεων (AdText)
- Λέξεις-κλειδιά (keywords: matching types, placements)
- Bids (AdGroup και keyword level)
- Ad Scheduling
- Features (Display URL, Sitelinks)
- Σελίδες προορισμού (Landing Pages): Χρήση Google Experiments
Στάδιο 2: Ανάπτυξη
- Μερικές καμπάνιες αποδίδουν πολύ και πρέπει να βρείτε τρόπους να τις κάνετε Scale up
- Στόχος: Προσεγγίστε περισσότερους πελάτες παραμένοντας Profitable
- Αποφύγετε παγίδες, σκεφθείτε στρατηγικά (CPC bids, day-parts κτλ)
- Κάποιες καμπάνιες αποτυγχάνουν ότι και αν κάνετε και είτε θα πρέπει να δοκιμαστούν σημαντικές αλλαγές ή θα πρέπει να τις σταματήσετε τελείως
- Ο Ανταγωνισμός αλλάζει και μπορεί να επηρεάσει την απόδοση επιτυχημένων καμπανιών
- Η Εποχικότητα παίζει σημαντικό ρόλο
- Η Διαθεσιμότητα προϊόντων μπορεί να αλλάξει σημαντικά τα πλάνα
Στάδιο 3: Ωρίμανση
Συγχαρητήρια, έχετε πετύχει μια προσωρινή PPC Nirvana. Θυμηθείτε να θέσετε κάποιους χρήσιμους κανόνες:
1ος Κανόνας: Να γνωρίζετε τα Margin Per Product Category, Brand, even Product
2ος Κανόνας: Καταλάβετε τι σημαίνει ROI.
ROI = (Profit)/(PPC Spent)
Παράδειγμα:
€100 spent -> Revenue: €300 -> Profit Margin 50% ->ROI = (300*0.5 – 100)/100 = 50%