Αναπτύσσοντας μια επιτυχημένη καμπάνια

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Βήματα για μια επιτυχημένη καμπάνια:

Στάδιο 1: Testing

Αφού επιτευχθεί κερδοφορία, είναι κατάλληλος καιρός για τέστ και ανάπτυξη.

Σε τι να κάνετε Test:

  • Δομή λογαριασμού (Account Structure)
  • Κείμενο διαφημίσεων (AdText)
  • Λέξεις-κλειδιά (keywords: matching types, placements)
  • Bids (AdGroup και keyword level)
  • Ad Scheduling
  • Features (Display URL, Sitelinks)
  • Σελίδες προορισμού (Landing Pages): Χρήση Google Experiments

Στάδιο 2: Ανάπτυξη

  • Μερικές καμπάνιες αποδίδουν πολύ και πρέπει να βρείτε τρόπους να τις κάνετε Scale up
  • Στόχος: Προσεγγίστε περισσότερους πελάτες παραμένοντας Profitable
  • Αποφύγετε παγίδες, σκεφθείτε στρατηγικά (CPC bids, day-parts κτλ)
  • Κάποιες καμπάνιες αποτυγχάνουν ότι και αν κάνετε και είτε θα πρέπει να δοκιμαστούν σημαντικές αλλαγές ή θα πρέπει να τις σταματήσετε τελείως
  • Ο Ανταγωνισμός αλλάζει και μπορεί να επηρεάσει την απόδοση επιτυχημένων καμπανιών
  • Η Εποχικότητα παίζει σημαντικό ρόλο
  • Η Διαθεσιμότητα προϊόντων μπορεί να αλλάξει σημαντικά τα πλάνα

Στάδιο 3: Ωρίμανση

Συγχαρητήρια, έχετε πετύχει μια προσωρινή PPC Nirvana. Θυμηθείτε να θέσετε κάποιους χρήσιμους κανόνες:

1ος Κανόνας: Να γνωρίζετε τα Margin Per Product Category, Brand, even Product

2ος Κανόνας: Καταλάβετε τι σημαίνει ROI.

ROI = (Profit)/(PPC Spent)

Παράδειγμα:

€100 spent -> Revenue: €300 -> Profit Margin 50% ->ROI = (300*0.5 – 100)/100 = 50%

Search

Online Reservation Systems

Αναζητάτε ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ λύσεις online κρατήσεων?

VELA_ferryroute

Το Ferry Route έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους τουριστικούς πράκτορες που θέλουν να εισέλθουν στην νέα εποχή, του ΑΫΛΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ!!!

VELA_bookstay

Τώρα μπορεί ο πελάτης σας να βρει και να κλείσει το δωμάτιο που επιθυμεί γρήγορα, εύκολα, αποτελεσματικά. Book & Stay, ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ πως.

Μας εμπιστεύτηκαν

Επικοινωνία

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Τοποθεσία

Στοιχεία επικοινωνίας

Φόρμα επικοινωνίας