5 Συμβουλές για Google AdWords

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

1η συμβουλή για Google Adwords: Εξοικειωθείτε με την Αναφορά Όρων Αναζήτησης

Δώστε αρκετή προσοχή στην Αναφορά Όρων Αναζήτησης (Search Query Report). Μπορείτε να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν στις αναζητήσεις για τις οποίες εμφανίστηκαν οι διαφημίσεις σας. Αυτή η πληροφορία μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την καμπάνια σας με τους εξής τρόπους:

  • Negative Keywords: Παρακολουθώντας την Αναφορά Όρων Αναζήτησης θα διαπιστώσετε ότι η διαφήμισή σας εμφανίζεται για αναζητήσεις μη σχετικές με το αντικείμενό σας. Αυτό οφείλεται σε λέξεις-κλειδιά που έχουν περισσότερες από μία έννοιες ή που η Google θεωρεί ότι μοιάζουν. Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να βρείτε νέες λέξεις-κλειδιά αρνητικής αντιστοίχισης και να τις προσθέσετε στην καμπάνια σας.
  • Νέα Keywords: Μπορείτε επίσης να βρείτε όρους σχετικούς με την καμπάνια σας, για τους οποίους εμφανίστηκε η διαφήμισή σας εξαιτίας κάποιας λέξης-κλειδί ευρείας αντιστοίχισης και να αυξήσετε τα κλικ και τα κέρδη σας για αυτούς τους όρους, προσθέτοντάς τους ως νέες λέξεις κλειδιά και γράφοντας συγκεκριμένη διαφήμιση για να τους υποστηρίξετε.

 2η συμβουλή για Google Adwords: Επικεντρωθείτε στη συνάφεια

Προσπαθήστε να υπάρχει πάντα συνάφεια ανάμεσα στις λέξεις-κλειδιά, στο κείμενο της διαφήμισης και στις σελίδες προορισμού που χρησιμοποιείτε. Φτιάξτε ομάδες διαφημίσεων που εστιάζουν σε παραλλαγές ενός keyword η κάθε μία.
Χρησιμοποιήστε τον Δείκτη Ποιότητας της διαφήμισης για να μετρήσετε την συνάφειά της. Προσπαθήστε να ανεβάσετε τον δείκτη ποιότητας βελτιώνοντας το CTR (Click-through rate), τα keywords και τις σελίδες προορισμού. Όσο καλύτερος είναι ο δείκτης ποιότητας, τόσο λιγότερο χρεώνεστε για κάθε κλικ, οπότε προσπαθήστε να στις διαφημίσεις δείκτη ποιότητας μεγαλύτερο από 6.
Αν το CTR και ο Δείκτης Ποιότητας είναι χαμηλά, σκεφτείτε αν οι λέξεις-κλειδιά, τα διαφημιστικά κείμενα και οι σελίδες προορισμού σας στοχεύουν τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου πελάτη ή είναι πολύ γενικές.

3η συμβουλή για Google Adwords: Συγκεντρώστε αρκετά στοιχεία για ανάλυση

Μια καλή στρατηγική είναι να προσφέρετε αρκετά χρήματα στην αρχή της καμπάνιας σας, ώστε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας στη δεύτερη ή τρίτη θέση πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα. Με αυτό τον τρόπο θα μαζέψετε αρκετά δεδομένα για ανάλυση και βελτιστοποίηση της καμπάνιας σας. Αφού τα μαζέψετε, μπορείτε να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:

  • Παρακολουθήστε τις πωλήσεις σας (ή τις μετατροπές), το κόστος, και την αξία κάθε μετατροπής χρησιμοποιώντας το conversion tracking.
  • Προσαρμόστε την προσφορά σας, ώστε το κόστος κάθε μετατροπής να έχει περίπου το 50% της αξίας της.
  • Βελτιστοποιήστε τις διαφημίσεις σας και προσπαθήστε να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών.

Αν η αγορά που στοχεύετε είναι πολύ συγκεκριμένη, μπορεί να χρειαστεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να μαζέψετε τα δεδομένα που χρειάζεστε.

4η συμβουλή για Google Adwords: Χωρίστε τις Ομάδες Διαφημίσεων συχνά

Όλες οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να είναι στενά συνδεδεμένες. Αν πουλάτε παπούτσια για παράδειγμα, δημιουργήστε ξεχωριστές ομάδες για τα αθλητικά παπούτσια, τα παπούτσια μπαλέτο ή τα παιδικά παπούτσια. Μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους ιστότοπου κάτω από το διαφημιστικό σας κείμενο ανάλογους με την κατηγοριοποίηση των διαφημίσεών σας, ενώ οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιείτε θα πρέπει να είναι της μορφής [θέμα της κάθε ομάδας]+[προϊόν]. Αυτό θα βελτιώσει δραματικά το CTR σας.

5η συμβουλή για Google Adwords: Σημειώστε τι δουλεύει καλά για εσάς

Χρησιμοποιώντας σχόλια στο Google Analytics, μπορείτε να παρακολουθήσετε ποιες ενέργειες οδήγησαν σε ξαφνικές ανόδους ή πτώσεις στην κίνηση της ιστοσελίδας σας. Μπορείτε με ανάλογο τρόπο να γράψετε σχόλια στην αντίστοιχη λειτουργία του AdWords Editor. Σημειώστε ημερομηνία, σε τι θέση εμφανίζεστε, CTR και τι ενέργειες κάνατε. Αυτή η διαδικασία θα σας βοηθήσει να είστε οργανωμένοι και να βλέπετε τα αποτελέσματα των ενεργειών σας άμεσα. Όταν μάθετε ποιες ενέργειες φέρνουν θετικές αλλαγές στα αποτελέσματά σας είναι πιθανότερο να επαναλάβετε ανάλογες επιτυχίες.

Search

Online Reservation Systems

Αναζητάτε ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ λύσεις online κρατήσεων?

VELA_ferryroute

Το Ferry Route έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους τουριστικούς πράκτορες που θέλουν να εισέλθουν στην νέα εποχή, του ΑΫΛΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ!!!

VELA_bookstay

Τώρα μπορεί ο πελάτης σας να βρει και να κλείσει το δωμάτιο που επιθυμεί γρήγορα, εύκολα, αποτελεσματικά. Book & Stay, ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ πως.

Μας εμπιστεύτηκαν

Επικοινωνία

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Τοποθεσία

Στοιχεία επικοινωνίας

Φόρμα επικοινωνίας