Τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων ψάχνουν πάντα νέους τρόπους για να προσελκύσουν πελάτες για τις επιχειρήσεις τους. Μια τακτική μάρκετινγκ που συνεχίζει να κερδίζει έδαφος είναι η διαφήμιση μέσω newsletter. Η αποστολή στοχευμένων μηνυμάτων σε συγκεκριμένη ομάδα πελατών μπορεί να ενισχύσει την προσπάθεια δημιουργίας αναγνωρισιμότητας και αφοσίωσης προς την επιχείρησή σας. Για τους λόγους αυτούς, η διαφήμιση με newsletter έχει κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης.
Κόστος
Ίσως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της διαφήμισης με newsletter είναι το κόστος. Ενώ ένα έντυπο ενημερωτικό δελτίο ή μια διαφήμιση απαιτούν επένδυση για την εκτύπωση, την αποστολή και την προώθηση, και σε ορισμένες περιπτώσεις, το σχεδιασμό, η διαφήμιση με newsletter έχει μικρό κόστος.
Στοχευμένο Marketing
Χρησιμοποιώντας newsletter για τη διαφήμιση της εταιρείας σας, σας βοηθάει να προσεγγίσετε καλύτερα την αγορά-στόχο σας, συχνά πελάτες οι οποίοι έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Πελάτες που εγγράφονται για να λαμβάνουν newsletter, είτε μέσω της ιστοσελίδας σας, είτε μέσω των social media feeds, ή συμφωνήσουν να λαμβάνουν μελλοντικές ανακοινώσεις όταν κάνουν μια αγορά, έχουν ήδη μια σχέση με την εταιρεία σας και μπορεί να εκτιμήσουν τη λήψη διαφημίσεων σχετικά με ειδικές προσφορές ή νέα προϊόντα μέσω email.