5 λόγοι για τους οποίους δεν έχετε μεγάλη επιτυχία στο Facebook

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Μερικές φορές κοινοποιείτε στο Facebook άρθρα σχετικά με την επιχείρησή σας με απογοητευτικά αποτελέσματα. Αφιερώνετε χρόνο στο να γράψετε και να δημιουργήσετε περιεχόμενο, χρησιμοποιείτε ακόμα και τις διαφημίσεις του Facebook για να προωθήσετε το post σας αλλά το engagement παραμένει χαμηλό.

Πολλοί marketers τα παρατάνε έπειτα από μερικές προσπάθειες κατηγορώντας τον αλγόριθμο, το κοινό που σπατάλησαν χρόνο και χρήματα για να αποκτήσουν ή την πολυπλοκότητα της πλατφόρμας. Ωστόσο, συνήθως δεν είναι η πλατφόρμα που θα έπρεπε να κατηγορούν. Το Facebook έχει τους ίδιους κανόνες για όλους, κάποιοι όμως πετυχαίνουν ενώ κάποιοι άλλοι όχι. Το Facebook δεν αλλάζει πολύ συχνά τους κανόνες του αλλά κάποιοι αντιλαμβάνονται τις αλλαγές του αμέσως ενώ κάποιοι άλλοι συνεχίζουν να ανεβάζουν posts σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα. Οπότε γιατί τα αποτελέσματα που παρατηρείτε από τις ενέργειές σας στο Facebook είναι μέτρια, και τι μπορείτε να κάνετε άμεσα για να ανεβάσετε το engagement και να εκτοξεύσετε ποσοστά των κλικ που παίρνουν οι διαφημίσεις σας;

  • Το περιεχόμενό σας δεν είναι σχετικό με το κοινό σας

Πάντα είναι χρήσιμη η παραγωγή νέου περιεχομένου αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ αν το περιεχόμενο αυτό έχει σχέση με αυτό που ενδιαφέρει το κοινό σας; Παράγετε περιεχόμενο που είναι ενδιαφέρον για αυτούς που θα το διαβάσουν; Προσφέρετε λύσεις για τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν; Παρουσιάζετε πρακτικές με τις οποίες θα ωφεληθούν χρησιμοποιώντας τα προϊόντα σας; Είναι πολύ σημαντικό να προσδιορίσετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες του κοινού σας, την ξεχωριστή πρόταση που προσφέρει η επιχείρησή σας και στη συνέχεια να επικεντρωθείτε στην παραγωγή περιεχομένου που θα είναι χρήσιμο και ενδιαφέρον για αυτούς που σας ακολουθούν στο Facebook και για τους δυνητικούς σας πελάτες.

  • Οι τίτλοι σας είναι βαρετοί

Οι περισσότεροι αναγνώστες θα αφιερώσουν μόλις μερικά δευτερόλεπτα στο post σας καθώς κατεβαίνουν στην αρχική σελίδα του Facebook. Συνεπώς χρειάζεται να έχετε μια εξαιρετική επικεφαλίδα που θα τραβήξει την προσοχή τους. Κάθε φορά που γράφετε έναν τίτλο θα πρέπει να αναζητάτε σχετικά keywords και να ακολουθείτε τους κανόνες γραφής καλών επικεφαλίδων, όπως θα έκανε ένας επαγγελματίας αρθρογράφος. Υπάρχουν χιλιάδες πηγές στο internet όπου μπορείτε να μάθετε πώς γίνεται. Κάποιες πηγές από αυτές μάλιστα επικεντρώνονται σε συγκεκριμένα προϊόντα ή τομείς (π.χ. ακίνητα). Αν δεν θέλετε να ξοδέψετε χρόνο φτιάχνοντας δικούς σας τίτλους, μπορείτε να προσλάβετε κάποιον ελεύθερο επαγγελματία να το κάνει για εσάς.

  • Τα εικαστικά σας είναι ανεπαρκή

Τα εικαστικά είναι πολύ σημαντικά, αφού καταλαμβάνουν ένα μεγάλο μέρος της αρχικής σελίδας του Facebook. Οπότε, θα πρέπει να καταβάλετε μεγάλη προσπάθεια για να φτιάξετε ελκυστικά εικαστικά που θα τραβήξουν την προσοχή του κοινού σας. Για αρχή, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε μεγάλες εικόνες που θα τραβήξουν την προσοχή πιο εύκολα. Επιπλέον, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε εικόνες με τις οποίες το κοινό σας μπορεί να ταυτιστεί. Για παράδειγμα, αν έχετε ένα blog σχετικό με μωρά και πολύ νεαρά παιδιά, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε φωτογραφίες που απεικονίζουν μητέρες με τα παιδιά τους ώστε να μπορούν οι αναγνώστες να φανταστούν τον εαυτό τους στην εικόνα. Αυτό θα τραβήξει σίγουρα την προσοχή τους και θα τους κάνει να θέλουν να μάθουν περισσότερα.

  • Δεν χρησιμοποιείτε βίντεο

Δεν είναι μυστικό ότι τα post στο Facebook που περιέχουν βίντεο, έχουν μεγαλύτερο engagement και περισσότερα views από posts με links, κείμενο ή εικόνες. Δεν χρειάζεται να κάνετε πανάκριβες και χρονοβόρες παραγωγές. Μπορείτε να κάνετε θαύματα χρησιμοποιώντας μόνο την κάμερα του smartphone σας. Επίσης μπορείτε να μετατρέψετε slideshows και εικόνες σε βίντεο χρησιμοποιώντας λογισμικό που προσθέτει εφέ κίνησης και διαφορετικά εφέ μετάβασης από μια φωτογραφία στην επόμενη. Φυσικά μπορείτε κάθε τόσο να κάνετε κάποιο επαγγελματικό γύρισμα βίντεο, για να δημιουργήσετε κάτι μοναδικό για το προϊόν ή την εταιρεία σας. Για την υπόλοιπη χρονιά όμως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έξυπνες και συμφέρουσες οικονομικά τακτικές για να παράγετε ένα μεγάλο αριθμό από βίντεο.

  • Δεν έχετε ιστοσελίδα για οθόνες κινητών

Ακολουθήσατε όλες τις παραπάνω συμβουλές, τραβήξατε την προσοχή του κοινού σας, πήρατε περισσότερα κλικ αλλά όταν κάποιος κάνει κλικ σε κάποιο post σας από κινητό οδηγείται σε μια ιστοσελίδα που δεν είναι responsive. Αυτό είναι αποτρεπτικό για τους αναγνώστες σας και θα πρέπει να αποφύγετε να κάνετε τέτοιο λάθος. Οι χρήστες που χρησιμοποιούν το Facebook από το κινητό τους αυξάνονται συνεχώς. Σύμφωνα με την στατιστική του DigitalStrategyConsulting.com τον Δεκέμβριο του 2014, μέχρι το 2018 το 75% των χρηστών του Facebook θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα από το κινητό τους τηλέφωνο. Αυτό το ποσοστό θα είναι ακόμα μεγαλύτερο σε χώρες όπως η Αγγλία, η Αμερική και η Ρωσία όπου οι χρήστες που χρησιμοποιούν το Facebook από το κινητό τους θα ανέρχεται στο 90%. Η responsive σχεδίαση ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι από τις πρώτες προτεραιότητες σας το 2016, ειδικά αν λαμβάνετε κίνηση από το Facebook είναι μέσα στους στόχους σας. Αυτό θα σας δώσει πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας που δεν έχουν βελτιστοποιήσει ακόμα την ιστοσελίδα τους για κινητά.

Search

Κατηγορίες

Online Reservation Systems

Αναζητάτε ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ λύσεις online κρατήσεων?

VELA_ferryroute

Το Ferry Route έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους τουριστικούς πράκτορες που θέλουν να εισέλθουν στην νέα εποχή, του ΑΫΛΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ!!!

VELA_bookstay

Τώρα μπορεί ο πελάτης σας να βρει και να κλείσει το δωμάτιο που επιθυμεί γρήγορα, εύκολα, αποτελεσματικά. Book & Stay, ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ πως.

Μας εμπιστεύτηκαν

Επικοινωνία

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Τοποθεσία

Στοιχεία επικοινωνίας

Φόρμα επικοινωνίας