Dynamic Keyword Insertion (DKI)

Vela Digital Design Admin Google AdWords

Πώς λειτουργεί: Επιτρέπει την εισαγωγή μιας λέξης-κλειδί δυναμικά, η οποία είναι η πιο συναφής με τη διαφήμιση που πρόκειται να προβληθεί. Σύνταξη και ρύθμιση: Τοποθετείται μέσα στην επικεφαλίδα, στο κείμενο περιγραφής ή στη διεύθυνση URL εμφάνισης της διαφήμισης (display URL) Αν η λέξη-κλειδί υπερβαίνει τα όρια χαρακτήρων της διαφήμισης, χρησιμοποιείται η προεπιλογή (Default Text) Διαφορετικοί τρόποι εναλλαγής πεζών κεφαλαίων γραμμάτων …

Improving CTR

Vela Digital Design Admin Google AdWords

Το CTR (Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων) είναι παράγοντας που επηρεάζει την ποιότητα της διαφήμισης και συνεπώς το πόσο ψηλά εμφανίζεται αλλά και το πόσο τελικά κοστίζει αυτή. Για να βελτιώσετε το CTR της διαφήμισης μπορείτε να: Χρησιμοποιήσετε πιο συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά! Παράδειγμα: “σοκολάτα υγείας” αντί για “σοκολάτες” Γράψετε πιο καλό Διαφημιστικό κείμενο! Παράδειγμα: “Γλυκά με Μαύρη Σοκολάτα” αντί για “Αγοράστε …

Conversions

Vela Digital Design Admin Google AdWords

Μια μετατροπή λαμβάνει χώρα όταν κάποιος χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και, στη συνέχεια, εκτελεί μια ενέργεια η οποία έχετε καθορίσει ότι έχει αξία για την επιχείρησή σας, όπως είναι μια αγορά στο διαδίκτυο ή μια τηλεφωνική κλήση στην επιχείρησή σας. Οι μετατροπές μπορούν να κατηγοριοποιηθούν στους εξής τύπους: Μετατροπές (1-per-click) ή Covnerted Clicks: Μετράται μία μετατροπή για κάθε …

Ads Extensions

Vela Digital Design Admin Google AdWords

Προσθέτοντας επεκτάσεις στις διαφημίσεις σας βελτιώνετε την απόδοσή της. Οι τύποι των επεκτάσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι: Επεκτάσεις συνδέσμων ιστότοπου Επεκτάσεις εφαρμογών Επεκτάσεις κλήσεων Επεκτάσεις τοποθεσίας Επεκτάσεις κριτικής Αξιολογήσεις καταναλωτών Αξιολογήσεις πωλητών Επεκτάσεις κοινωνικών δικτύων click portfolio

Metrics & Goals

Vela Digital Design Admin Google AdWords

Το AdWords σας παρέχει μια σειρά μετρήσεων που μπορείτε να παρακολουθήσετε, και ανάλογα με τους στόχους σας, να μετρήσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας. Επιλογή των σωστών Metrics & Goals Number of Impressions/Clicks Ad Positions CPCs CPAs value per Conversion Number Conversions Αξιολογήστε τα Νούμερα… Τι θα θεωρούσατε επιτυχία από τα πιο πάνω για εσάς; Αποφασίστε τι δουλεύει καλά, τι …

Campaign improving Steps

Vela Digital Design Admin Google AdWords

Βήματα βελτίωσης της καμπάνιας: Στάδιο 1: Testing Αφού επιτευχθεί κερδοφορία, είναι κατάλληλος καιρός για τέστ και ανάπτυξη. Σε τι να κάνετε Test: Δομή λογαριασμού (Account Structure) Κείμενο διαφημίσεων (AdText) Λέξεις-κλειδιά (keywords: matching types, placements) Bids (AdGroup και keyword level) Ad Scheduling Features (Display URL, Sitelinks) Σελίδες προορισμού (Landing Pages): Χρήση Google Experiments Στάδιο 2: Ανάπτυξη Μερικές καμπάνιες αποδίδουν πολύ και …

Advanced metrics

Vela Digital Design Admin Google AdWords

Πέρα από τα βασικά metrics (clicks, impressions, CTR%, CPC) υπάρχουν και κάποια πιο advanced όπως: Cost/conversion (CPA): Το κόστος ανά μετατροπή. Υπολογίζεται σαν “total cost/number of conversions” Conversion rate: Ο ρυθμός με τον οποίο μετατρέπουμε τα clicks (επισκέψεις) σε μετατροπές. Υπολογίζεται σαν “number of conversions/number of clicks” Conversion value: Το έσοδο από κάθε μετατροπή. Παίρνει την τιμή που έχει οριστεί …

Ways of dealing with Invalid Traffic

Vela Digital Design Admin Google AdWords

Υπάρχουν 3 τρόποι αντιμετώπισης για το invalid traffic, οι δύο πρώτοι δεν απαιτούν καμία ενέργεια από τον χρήστη: Automated Filters (Proactive) Αλγόριθμοι οι οποίοι κάνουν filter-out σε real time όλα τα invalid clicks. Αυτά δεν μετρώνται καθόλου και δεν χρεωνόμαστε, αλλά μπορούμε να δούμε το ποσοστό τους. Offline analysis (Proactive) Αυτόματοι αλγόριθμοι και manual ανάλυση από το Ad Quality team …

What is Invalid Traffic

Vela Digital Design Admin Google AdWords

Invalid traffic είναι click και Impressions στις διαφημίσεις σας οι οποίες φαίνεται να μην είναι αποτέλεσμα αυθεντικού ενδιαφέροντος ενός χρήστη. Παραδείγματα είναι: Διπλοπάτημα (double-click) σε ένα Ad Clicks από πιθανό ανταγωνιστή με σκοπό να μας αυξήσει τα κόστη Clicks από publisher (Display) με σκοπό να αυξήσει τα έσοδά του Clicks και impressions από αυτοματοποιημένα εργαλεία, robots, κτλ Η Google έχει …