5 λάθη στο Content Marketing που πιθανώς κάνει η εταιρεία σας

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Οι τελευταίες αλλαγές στους αλγόριθμους της Google έχουν προκαλέσει την άνθιση του Content Marketing αφού κάθε επιχείρηση έχει αναγκαστεί να γίνει marketer online περιεχομένου. Ως αποτέλεσμα, ο χώρος του content marketing έχει γίνει ανταγωνιστικός.
Η ανάγκη για συνεχώς νέο, ποιοτικό περιεχόμενο δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη. Αν οργανωθεί σωστά, το περιεχόμενο, μπορεί να δώσει τη δυνατότητα στην εταιρεία σας να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού.
Το κλειδί για επιτυχημένο περιεχόμενο είναι να ξέρετε πώς να το κάνετε σωστά. Ένα λάθος μπορεί να προκαλέσει αρνητικές αντιδράσεις ενάντια στην εταιρεία σας.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το περιεχόμενο είναι πλέον απαραίτητο και αν δεν διανέμετε νέο περιεχόμενο, θα έχετε πολύ μικρό αντίκτυπο και δεν θα δείτε τα αποτελέσματα που θα περιμένατε. Γνωρίζουμε όλοι ότι η συγγραφή περιεχομένου δεν είναι δουλειά αντιγραφής-επικόλλησης, αφού το διπλότυπο περιεχόμενο τιμωρείται από την Google.
Υπάρχουν όμως 5 λάθη που γίνονται συχνά σχετικά με το Content Marketing που η εταιρεία σας μπορεί να μην γνωρίζει.

1ο λάθος στο Content Marketing: Δημοσίευση συνηθισμένου περιεχομένου

Απλό, συνηθισμένο, «ξαναπαιγμένο» περιεχόμενο δεν δουλεύει. Αν δημοσιεύετε χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο, δεν ξεγελάτε τις μηχανές αναζήτησης και σίγουρα δεν ξεγελάτε το κοινό σας. Περιεχόμενο κακής ποιότητας δεν δίνει κανένα πλεονέκτημα στην ιστοσελίδα σας και δεν δίνει στο κοινό σας την αίσθηση ότι διαβάζει κάτι με αξία, ενώ παλιό, ανακυκλωμένο περιεχόμενο μπορεί να βλάψει την αξιοπιστία σας.
Το περιεχόμενο που διανέμετε πρέπει να είναι επίμαχο, ευφάνταστο, έγκυρο, και το σημαντικότερο, ενδιαφέρον. Θα πρέπει να χτίσετε μια αίσθηση αποκλειστικότητας για το περιεχόμενό σας. Μάθετε τι περιεχόμενο θα κάνει τους αναγνώστες να θέλουν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας για να διαβάσουν εβδομαδιαία νέα. Ωστόσο, θα πρέπει να κάνετε το περιεχόμενο αυτό σχετικό με τον χαρακτήρα της επιχείρησής σας. Πιέστε τα όριά σας προσφέροντας περιεχόμενο όπως εσωτερικά νέα της επιχείρησης, προσωπικές ιστορίες, case studies , στατιστικά και διαγράμματα με χρήσιμες πληροφορίες.

2ο λάθος στο Content Marketing: Γράψιμο μόνο για τις μηχανές αναζήτησης

Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την δημιουργία περιεχομένου ως μέσο για να διανέμουν links μέσω των κοινωνικών δικτύων. Ως αποτέλεσμα, το περιεχόμενο που παράγεται δεν είναι φιλικό προς τον αναγνώστη και χάνει τον σκοπό του. Το περιεχόμενο που παράγετε δεν θα πρέπει να γίνεται με σκοπό να σας βοηθήσει να φτάσετε στην πρώτη σελίδα της Google αλλά με σκοπό να είναι εκπαιδευτικό και να χτίζει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της εταιρείας σας.

3ο λάθος στο Content Marketing: Αγνοώντας τις μηχανές αναζήτησης

Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να βελτιστοποιείτε το περιεχόμενό σας για να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης. Παλιές τεχνικές όπου γεμίζετε το περιεχόμενό σας με λέξεις-κλειδιά δεν δουλεύουν πια. Αν γράφετε περιεχόμενο βασισμένο γύρω από μια λέξη ή έναν όρο-κλειδί, το κείμενό σας θα είναι δυσανάγνωστο και γεμάτο ορολογίες. Αυτό θα δυσκολέψει τις προσπάθειές σας για εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης αφού άλλες τεχνικές, πιο φιλικές προς τον χρήστη, θεωρούνται πιο αποτελεσματικές. Υπερβολική εφαρμογή πρακτικών για SEO είναι καταστροφική και δεν θα ωφελήσει την επιχείρησή σας στην προσπάθεια να φανεί στις πρώτες σελίδες της Google. Στόχος είναι να γράφετε περιεχόμενο για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν την Google, όχι για την ίδια τη Google. Γράψτε πρώτα για τους ανθρώπους και μετά για τις μηχανές αναζήτησης.

4ο λάθος στο Content Marketing: Κάνετε share το περιεχόμενό σας μόνο στα κοινωνικά δίκτυα

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένα φτηνό και αποτελεσματικό μέσο για να προωθήσετε το υλικό σας σε ένα κοινό που ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για αυτό που έχετε να πείτε. Αν ο σκοπός σας είναι να γράψετε ένα post, να το ανεβάσετε στα sοcial media και να περιμένετε να συμβεί κάτι, κάνετε λάθος. Υπάρχουν πολλές επιπλέον επιλογές για να αυξήσετε την απόδοση της επένδυσης του υλικού σας.
Το Bizsugar είναι μια υπέροχη πλατφόρμα που επιτρέπει σε μικρές επιχειρήσεις να μοιραστούν νέα και συμβουλές η μία με την άλλη. Οι χρήστες ψηφίζουν αν κάθε άρθρο ήταν χρήσιμο αφού το διαβάσουν. Το Contently είναι μια φανταστική ιστοσελίδα που σας επιτρέπει να κάνετε share blog posts και να προσεγγίσετε το κοινό με συναρπαστικό περιεχόμενο. Φυσικά υπάρχουν πολλές ακόμα σελίδες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, αρκεί να ψάξετε λίγο για να τις ανακαλύψετε.

5ο λάθος στο Content Marketing: Ξεχνώντας τα «μικρά πράγματα»

Πολλές φορές μπορεί να έχετε γράψει ένα άρθρο με βάθος και έξυπνα δομημένο, το οποίο είναι σίγουρο ότι θα είναι χρήσιμο για το κοινό σας, το οποίο όμως δεν αποδίδει όμως όσο καλά θα περιμένατε. Οι πρακτικές που παραλείπονται συχνότερα μπορούν να είναι οι πιο επιζήμιες για την πρόοδο της προβολής του άρθρου σας.
Ένα απλό ορθογραφικό λάθος μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του αναγνώστη και να μειώσει σημαντικά τον αντίκτυπο του άρθρου σας. Πάντα να ελέγχετε το περιεχόμενό σας για λάθη ορθογραφίας και γραμματικής. Επίσης, ο τίτλος του άρθρου σας είναι σημαντικός και θα πρέπει να είναι αρκετά ελκυστικός ώστε να προσελκύσει αναγνώστες. Το περιεχόμενό σας θα πρέπει να είναι αψεγάδιαστο αν ο μακροπρόθεσμος στόχος σας είναι να μετατρέψετε τους αναγνώστες σας σε πελάτες.

Search

Online Reservation Systems

Αναζητάτε ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ λύσεις online κρατήσεων?

VELA_ferryroute

Το Ferry Route έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους τουριστικούς πράκτορες που θέλουν να εισέλθουν στην νέα εποχή, του ΑΫΛΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ!!!

VELA_bookstay

Τώρα μπορεί ο πελάτης σας να βρει και να κλείσει το δωμάτιο που επιθυμεί γρήγορα, εύκολα, αποτελεσματικά. Book & Stay, ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ πως.

Μας εμπιστεύτηκαν

Επικοινωνία

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Τοποθεσία

Στοιχεία επικοινωνίας

Φόρμα επικοινωνίας