Το web design τραβάει την προσοχή των χρηστών, αλλά το ποιοτικό και καλό γράψιμο είναι απαραίτητο για την προσέλκυση περισσότερων πελατών. Οι πελάτες σας δεν θα βρίσκονται όλη την ημέρα στον υπολογιστή και να διαβάζουν πέντε ώρες διαφημιστικό υλικό. Θέλουν να πάρουν σωστές αποφάσεις έπειτα από ενημέρωση κατά τη διάρκεια της περιήγησης τους στο διαδίκτυο.
Tips για σωστό Content Marketing;
- Κάντε ξεκάθαρο το θέμα για τα οποίο γράφετε
Έχετε διαβάσει ποτέ ένα άρθρο στο οποίο δεν καταλάβατε το θέμα του μέχρι την τρίτη παράγραφο; Κατά τη διάρκεια που το διαβάζετε σας κάνει να αναρωτιέστε γιατί αναρτήθηκε αυτό το κείμενο. Προσπαθήστε να δημιουργείτε κείμενα στα οποία θα γίνεται ξεκάθαρο το θέμα που αναφέρεστε. Πρέπει από τον τίτλο και την περιγραφή να καταλάβει ο χρήστης ότι αξίζει να διαβάσει το δικό σας άρθρο.
- Κατανόηση ζήτησης
Δεν αναφερόμαστε εδώ στην κατανόηση του προϊόντος όπου είναι και αυτό πολύ σημαντικό. Αναφερόμαστε στην κατανόηση των πληροφοριών που απαιτούν οι πελάτες. Τι θέλουν να μάθουν; Τι ερωτήσεις κάνουν; Αν δεν μπορείτε να προσφέρετε τις πληροφορίες που ζητούν μπροστά στην οθόνη τους θα έχετε αποκτήσει απλούς αναγνώστες.
- Μην υποθέτετε τι θέλουν οι καταναλωτές να κάνουν
Οι κινήσεις που υποθέτετε ότι θα κάνουν ίσως να μην είναι όσο ξεκάθαρες πιστεύετε. Για αυτόν το λόγο μια έκφραση παρότρυνσης για δράση που θα γράψετε είναι πολύ σημαντική για οποιοδήποτε θέμα. Δεν χρειάζεται να γράψετε «ΚΟΙΤΑΑΑΑ ΜΕΕΕΕ!!!!! ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΟΥ» και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν πρέπει.
Αλλά να τι μπορείτε να κάνετε;
Να παρέχετε απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως: Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας; Θέλετε να ένα αντίγραφο από το Ebook μας να σας στείλουμε στο email σας; Ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία παρέχετε.
- Ξεκάθαρo και συνοπτικό αντίγραφο
Στην καλύτερη περίπτωση, ένα μπερδεμένο κείμενο μπορεί να δυσκολέψει και να αποσπάσει τους αναγνώστες από το διάβασμα του κειμένου σας. Στην χειρότερη περίπτωση οι αναγνώστες σας θα σταματήσουν να διαβάζουν το κείμενο σας και θα συνεχίζουν την αναζήτηση τους σε άλλες ιστοσελίδες. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να βεβαιωθείτε ότι το κείμενο σας δεν περιέχει ορθογραφικά λάθη. Διαβάστε το δυνατά. Χρησιμοποιείστε κάποιο εργαλείο για την ορθογραφική διόρθωση του κειμένου σας. Κάντε κάποιες μικρές διορθώσεις πριν το δημοσιεύσετε. Να θυμάστε πως ό,τι γράφετε μπορεί να είναι η πρώτη ενός πελάτη για την επιχείρηση σας.
- «Εύκολο» και κατανοητό λεξιλόγιο
Ο τρόπος που γράφετε θα πρέπει απλός και κατανοητός. Μην προσπαθήσετε να κάνετε επίδειξη χρησιμοποιώντας ασυνήθιστες και ¨δύσκολες¨ λέξεις. Με αυτόν τον τρόπο αναγκάζετε τους αναγνώστες σας να σταματήσουν για να κατανοήσουν το άρθρο σας, ειδικά αν δεν έχουν άμεση σχέση με το αντικείμενο σας.