Πέρα από τα βασικά metrics (clicks, impressions, CTR%, CPC) υπάρχουν και κάποια πιο advanced metrics όπως:
- Cost/conversion (CPA): Το κόστος ανά μετατροπή. Υπολογίζεται σαν “total cost/number of conversions”
- Conversion rate: Ο ρυθμός με τον οποίο μετατρέπουμε τα clicks (επισκέψεις) σε μετατροπές. Υπολογίζεται σαν “number of conversions/number of clicks”
- Conversion value: Το έσοδο από κάθε μετατροπή. Παίρνει την τιμή που έχει οριστεί ή προκύπτει από το καλάθι αγορών
- (Search) Impression share: Το ποσοστό των impressions για τα keywords που έχουμε επιλέξει στο οποίο εμφανίστηκε η διαφήμισή μας
- Exact match impression share: Το impression share που είχαμε αν υποθέσουμε ότι όλες οι λέξεις μας ήταν σε exact match type
- Quality score (keyword level): Ο Δείκτης Ποιότητας, ο οποίος πάντα αναφέρεται σε επίπεδο keyword