Χρησιμοποιώντας το GoogleTrends για την επιλογή keyword της ιστοσελίδας

Vela Digital Design Admin Websites

Αν έχετε μια επιχείρηση και θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα  που μπορείτε να κάνετε είναι να επιλέξετε keywords  για τις μηχανές αναζήτησης, το οποίο θα αυξήσει την κίνηση στην ιστοσελίδα σας. Το Google Trends είναι ένα εργαλείο αναζήτησης keywords το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει να δείτε με μια ματιά πόσοι χρήστες αναζητούν στο Google τα keywords που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε για την ιστοσελίδα σας. Από τη στιγμή που το Google είναι η μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποιείται περισσότερο από επιλογή, η επικέντρωση στις πληροφορίες για τα keywords της Google θα σας φανεί πολύ χρήσιμη.

Η σημαντικότητα των keywords και η επιλογή τους

Τα keywords για τις μηχανές αναζήτησης είναι οι λέξεις οι οποίες οι χρήστες του Διαδικτύου χρησιμοποιούν για να πραγματοποιήσουν την αναζήτηση στις μηχανές  αναζήτησης. Ένα keyword μπορεί να περιέχει μια και μόνο λέξη, όπως «ποδήλατο» ή μια ολόκληρη φράση,  όπως  «δέκα ποδήλατα ταχύτητας βουνού».

Η αναζήτηση  keywords περιλαμβάνει τον χρόνο για την ανεύρεση των κατάλληλων  keywords που οι επισκέπτες της σελίδας σας είναι πιθανότερο να αναζητούν και ποιες είναι αυτές οι λέξεις που θα βοηθήσουν την ιστοσελίδα σας ώστε να έχει τις περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί ψηλά στην κατάταξη των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.

Αποδοτική επιλογή keyword στη μηχανή αναζήτησης  είναι μια ισορροπία  μεταξύ της δημοτικότητας ενός keyword (όπου το GoogleTrends μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό)  και του ανταγωνισμού που ήδη υπάρχει στην κατάταξη αυτού του keyword.

Το GoogleTrends ως εργαλείο επιλογής keywords

Το GoogleTrends μπορεί να εμφανίσει την αύξηση της επισκεψιμότητας όταν αυτό συμβαίνει. Επίσης εμφανίζει τη διαφορά της δημοτικότητας δύο έως πέντε keywordsπου επιθυμείτε.

Χρησιμοποιώντας το Google Trends, μπορείτε να συγκρίνετε πόσο συχνά τα keywords που επιθυμείτε, τα αναζητούν οι χρήστες σε ελάχιστο χρόνο. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι δεν είστε σίγουροι  ποιο keyword είναι πιο δημοφιλές, «αμάξι»ή «αυτοκίνητο». Ανοίξτε το Google Trends στο πρόγραμμα περιήγησης σας, και πληκτρολογήστε την διεύθυνση της ιστοσελίδας www.google.com/trends. Όταν ανοίξει το εργαλείο Google Trends, πληκτρολογήστε «αυτοκίνητο», «αμάξι» μέσα στο κουτί. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να προσθέσετε ένα κόμμα(,) μεταξύ των λέξεων /φράσεων   που θέλετε να ελέγξετε. Μπορείτε να βάλετε μέχρι πέντε keywords χωρισμένες  με ένα κόμμα τη φορά  για να ελέγξετε. Όταν τελειώσετε, πατήστε το κουμπί Search Trends.

Το Google Trends επιστρέφει ένα πολύχρωμο γράφημα με γραμμές όπου  δείχνει  τη συχνότητα με την οποία οι χρήστες ψάχνουν στην αναζήτηση της  Google με τα τρία τελευταία χρόνια. Χρησιμοποιώντας  το παράδειγμα με το αμάξι – αυτοκίνητο, το Google Trends σας παρουσιάζει σχεδόν αμέσως ότι η λέξη «αυτοκίνητο» χρησιμοποιείται  αρκετά περισσότερο από το  την λέξη «αμάξι»  σε όλη τη χρονική περίοδο. Από το αποτέλεσμα αυτό βλέπουμε ότι όσοι αναζητούν αυτοκίνητα στο Google είναι πολύ πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τη λέξη «αυτοκίνητο» από την λέξη «αμάξι».

Το Google Trends είναι επίσης ένας γρήγορος τρόπος να συγκρίνετε τον ενικό αριθμό και τον πληθυντικό αριθμό μιας λέξης για δείτε πότε έχει μεγαλύτερη ζήτηση, με σκοπό την κατάλληλη επιλογή keyword.

Επιπλέον το Google Trends σας επιτρέπει να συγκρίνετε τα keywords που έχετε επιλέξει σύμφωνα με κάποια κριτήρια όπως πόλη,  εθνικότητα και γλώσσα.

Τέλος, το Google Trends θα σας εμφανίσει μια λίστα από υπερσυνδέσμους με αναφορές από τα συγκεκριμένα keywords. Το γράφημα σύγκρισης θα σας δείξει πότε αυτές οι αναφορές δημοσιεύτηκαν στο Διαδίκτυο.