Γιατί Χρειάζεστε Πολύ «Δυνατό» Περιεχόμενο

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Έχετε ακούσει πολλές φορές: «Το περιεχόμενο (content) σε μια ιστοσελίδα είναι ο Βασιλιάς» αλλά δεν καταλαβαίνετε γιατί;

Το περιεχόμενο δεν είναι απλά ο Βασιλιάς, αλλά μέρα με τη μέρα αποκτά όλα και μεγαλύτερη δύναμη. Γιατί γίνεται αυτό;  Θα σκέφτεστε ότι με τόσες νέες ψηφιακές στρατηγικές το περιεχόμενο θα χάσει την αξία του και τη σημαντικότητα του και κάποια άλλη νέα στρατηγική θα πάρει τη θέση του. Αλλά αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει. Μπορείτε να καταλάβετε ότι στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, οι χρήστες βομβαρδίζονται με άπειρες ψηφιακές διαφημίσεις. Για αυτό το λόγο οι χρήστες στρέφονται στα Social Media, στις ιστοσελίδες και στα άρθρα. Για την ακρίβεια, μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι πάνω από το 70% των καταναλωτών προτιμά να λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και μάρκες από άρθρα και όχι από διαφημίσεις. Τώρα, καταλαβαίνετε γιατί το ποιοτικό περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό.

Τι δημιουργεί ένα καλό περιεχόμενο;

Υπάρχουν δύο κανόνες που πρέπει να ακολουθήσετε αν θέλετε να δημιουργείτε καλό περιεχόμενο:

  • Προσφέρετε σχετικό περιεχόμενο

Δεν υπάρχει τίποτα πιο απογοητευτικό από το να κάνετε κλικ σε μια ιστοσελίδα και να μην βρίσκετε κάποια πληροφορία σχετικά με αυτό που ψάχνετε.  Αυτό δημιουργεί δύο άσχημες καταστάσεις.  Πρώτη κατάσταση, όχι μόνο ο επισκέπτης θα φύγει επειδή το άρθρο δεν είναι σχετικό, αλλά το πιο πιθανό είναι να του κάνει πολύ κακή εντύπωση η συνολική εικόνα της επιχείρησης σας  και να μην σας εμπιστευθεί ξανά. Δεύτερη κατάσταση, η Google θα κατατάξει χαμηλότερα  γιατί τιμωρεί τις ιστοσελίδες που περιέχουν περιεχόμενο που δεν είναι σχετικό. Το σχετικό περιεχόμενο είναι το κλειδί για να δημιουργήσετε περιεχόμενο.

  • Κινήστε την περιέργεια και επικοινωνήστε με τους πελάτες σας

Όταν η ιστοσελίδα σας έχει υψηλό bounce rate και υψηλό χρόνο φόρτωσης  ιστοσελίδας είναι δύο σίγουρα σημάδια ότι η ιστοσελίδα σας έχει «κακό» περιεχόμενο. Η ιδέα για το περιεχόμενο σας είναι να δελεάσει τους επισκέπτες σας να συνεχίσουν την περιήγηση τους στην ιστοσελίδα σας. Το περιεχόμενο σας πρέπει να έχει μια συναισθηματική επαφή με τους επισκέπτες σας. Με αυτόν τον τρόπο επικοινωνήστε με τους καταναλωτές σας, με το να τους δείξετε ότι καταλαβαίνεται ότι τις ανάγκες τους και ότι έχετε τη λύση σε ότι ψάχνουν.  Αν μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο με συνοχή τότε σίγουρα θα μπορέσετε να κρατήσετε τους επισκέπτες σας να συνεχίσουν να διαβάζουν το άρθρο αλλά και να συνεχίσουν την περιήγηση τους στην ιστοσελίδα σας.

  • Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί λόγοι για το Content Marketing;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι γιατί χρειάζεστε υψηλή ποιότητα περιεχομένου. Το 2015 ο σημαντικότερος λόγος για «content-marketing» ήταν η σχέση με τον καταναλωτή σύμφωνα με το 88% των ιδιοκτητών επιχειρήσεων.

Για τους παραπάνω λόγους το περιεχόμενο συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή του ψηφιακού marketing. Άραγε αυτό θα αλλάξει ποτέ; Δύσκολο να απαντήσουμε, αλλά αν σκεφτούμε ότι το περιεχόμενο περιλαμβάνεται σε όλες τις στρατηγικές του ψηφιακού marketing, με σιγουριά σας λέμε ότι θα παραμένει στην κορυφή για αρκετό καιρό.

Search

Κατηγορίες

Online Reservation Systems

Αναζητάτε ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ λύσεις online κρατήσεων?

VELA_ferryroute

Το Ferry Route έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους τουριστικούς πράκτορες που θέλουν να εισέλθουν στην νέα εποχή, του ΑΫΛΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ!!!

VELA_bookstay

Τώρα μπορεί ο πελάτης σας να βρει και να κλείσει το δωμάτιο που επιθυμεί γρήγορα, εύκολα, αποτελεσματικά. Book & Stay, ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ πως.

Μας εμπιστεύτηκαν

Επικοινωνία

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Τοποθεσία

Στοιχεία επικοινωνίας

Φόρμα επικοινωνίας