Νέο σύστημα χρεώσεων για τις διαφημίσεις facebook

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Το Facebook στις 18/02/2015 ανακοίνωσε στο blog του σημαντικά νέα για τις διαφημίσεις facebook: Από εδώ και στο εξής θα επικεντρωθεί στο να κατασκευάσει ένα μηχανισμό που θα εντοπίζει πόσα views παίρνει όντως κάθε διαφήμιση και όχι πόσα impressions παρουσιάζονται.

Η λογική για τις διαφημίσεις Facebook είναι απλή:

 Αν οι διαφημίσεις Facebook θεαθούν όντως, έχουν περισσότερες πιθανότητες να μετατραπούν σε κάποια αγορά. Η διαφορά ανάμεσα στο νέο προτεινόμενο σχέδιο (views) και το παλιό (impressions) είναι ότι με το παλιό, τα impressions καταχωρούνται άσχετα με το αν οι διαφημίσεις Facebook τοποθετούνται σε θέση που φαίνονται εύκολα (π.χ. πάνω δεξιά) ή αν χάνονται στο τέλος της σελίδας.

Η μέτρηση των impressions είναι βολική καθώς δεν έχει πολλά επίπεδα ανάλυσης, είναι όμως ανακριβής. Το Facebook ισχυρίζεται ότι το νέο του πρότυπο θα υλοποιηθεί ανιχνεύοντας πότε η διαφήμιση μπαίνει στην οθόνη του χρήστη (desktop & mobile).

Τα κύρια πλεονεκτήματα του νέου συστήματος γα τις διαφημίσεις Facebook είναι τα ακόλουθα:

  • Το Facebook ισχυρίζεται ότι οι διαφημίσεις παίρνουν αξία αφού φανούν, ακόμα και αν φανεί μόνο ένα μέρος της διαφήμισης και για σύντομο χρονικό διάστημα.
  • Το Facebook θα εφαρμόσει τα νέα πρότυπα μέτρησης για τις διαφημίσεις Facebook σε desktop και κινητά και σε όλους τους τύπους διαφήμισης, επιτρέποντας εύκολη σύγκριση των διαφημίσεων ανάμεσά τους.
  • Χρησιμοποιώντας το νέο πρότυπο των viewed impressions, γίνεται ευκολότερο για το σύστημα προβολής διαφημίσεων Facebook να βεβαιωθεί ότι οι διαφημιστές πληρώνουν μια δίκαιη τιμή σχετικά με την πραγματική επιχειρηματική αξία που αποκτούν οι διαφημίσεις τους. Μόνο οι διαφημίσεις που θα φανούν χρεώνονται.

Ενώ αυτό το νέο πρότυπο δεν εφαρμόζεται πλήρως, το Facebook δουλεύει στενά με διαφημιστές και το Media Rating Council (MRC) για να το φέρει ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή.
Αυτό το νέο χαρακτηριστικό έρχεται λίγες μόλις μέρες μετά την άλλη ανακοίνωση από το κοινωνικό δίκτυο, για το εργαλείο «Ad Relevance», που θα βοηθήσει τους διαφημιστές να καταλαβαίνουν πόσο αποτελεσματικές είναι οι διαφημίσεις τους. Προφανώς, το Facebook θέλει να έχει αξία κάθε δεκάρα που δαπανούν οι διαφημιστές σε αυτό.

Search

Online Reservation Systems

Αναζητάτε ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ λύσεις online κρατήσεων?

VELA_ferryroute

Το Ferry Route έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους τουριστικούς πράκτορες που θέλουν να εισέλθουν στην νέα εποχή, του ΑΫΛΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ!!!

VELA_bookstay

Τώρα μπορεί ο πελάτης σας να βρει και να κλείσει το δωμάτιο που επιθυμεί γρήγορα, εύκολα, αποτελεσματικά. Book & Stay, ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ πως.

Μας εμπιστεύτηκαν

Επικοινωνία

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Τοποθεσία

Στοιχεία επικοινωνίας

Φόρμα επικοινωνίας