Η επιτυχία για μια επιχείρηση σε οποιονδήποτε τομέα είναι η κατανόηση των αναγκών των πελατών της. Εύκολη η κατανόηση των αναγκών και των προοπτικών των πελατών έπειτα από μια συνάντηση στο γραφείο αλλά τι συμβαίνει με τους πελάτες που επισκέπτονται την ψηφιακή σας βιτρίνα; Είναι το ίδιο σημαντικό με τους πελάτες που σας επισκέπτονται στο γραφείο. Τι ξέρετε όμως για αυτούς;
Το Google Analytics είναι ένα πολύ ισχυρό – και δωρεάν – εργαλείο ανάλυσης ιστοσελίδας το οποίο θα σας βοηθήσει:
- να καταλάβετε τους τωρινούς αλλά και τους δυνητικούς σας πελάτες,
- να κατανοήσετε πως οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την εταιρική σας ιστοσελίδα, από πού έρχονται και πόσο συχνά σας επισκέπτονται,
- να αντιληφθείτε ποιο σημείο της ιστοσελίδας σας τραβάει την προσοχή τους.
Είναι εύκολο να δείτε γιατί το Google Analytics είναι το πιο δημοφιλές εργαλείο ανάλυσης ιστοσελίδας: είναι εύκολη η χρήση του. Δεν χρειάζετε να είστε «Ψηφιακή Ιδιοφυϊα» για να δουλέψετε με το πιο χρήσιμο εργαλείο ιστοσελίδων της Google. Σε περίπτωση που συναντάτε δυσκολίες, η Google προσφέρει πληθώρα τρόπων για να πάρετε τις απαντήσεις που επιθυμείτε, από το Youtube κανάλι Google Analytics σε κάποιο ενεργό blog σχετικού περιεχομένου.
Αν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics, αξίζει να αφιερώσετε από το χρόνο σας να διαβάσετε όσο το δυνατό περισσότερο πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του.
Παρακάτω μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση τη ρύθμιση του Google Analytics.