Τρόποι αντιμετώπισης Invalid Traffic

Vela Digital Design Admin Google AdWords

Υπάρχουν 3 τρόποι αντιμετώπισης για το invalid traffic, οι δύο πρώτοι δεν απαιτούν καμία ενέργεια από τον χρήστη:

1ος τρόπος αντιμετώπισης invalid traffic: Automated Filters (Proactive)
Αλγόριθμοι οι οποίοι κάνουν filter-out σε real time όλα τα invalid clicks. Αυτά δεν μετρώνται καθόλου και δεν χρεωνόμαστε, αλλά μπορούμε να δούμε το ποσοστό τους.

2ος τρόπος αντιμετώπισης invalid traffic: Offline analysis (Proactive)
Αυτόματοι αλγόριθμοι και manual ανάλυση από το Ad Quality team για να βρεθούν πιο δύσκολες περιπτώσεις. Τα findings εμπλουτίζουν τους αλγόριθμους στα αυτοματοποιημένα φίλτρα.

3ος τρόπος αντιμετώπισης invalid traffic: Investigations (Reactive)
Σε περίπτωση που κάποιος διαφημιζόμενος κάνει report ότι υπάρχει πρόβλημα με τον λογαριασμό  του, γίνεται ειδική έρευνα.

Υπάρχει extra column στο Campaign report που μας αναφέρει τα invalid clicks που έχουν γίνει. Αυτά τα clicks έγιναν filtered αυτόματα και δεν χρεωθήκαμε ποτέ για αυτά!

Τα clicks που αναγνωρίστηκαν από το offline analysis και τα investigations πιστώνονται στο λογαριασμό μας και μπορούμε να δούμε το ποσό στο Billing History.

Πριν στείλουμε αναφορά, ας κοιτάξουμε αν υπάρχει κάποιος λογικός λόγος για αυτό που παρατηρούμε.

Για παράδειγμα:

  • Clicks από την ίδια IP μπορεί να γίνονται λόγω ότι οι IP είναι δυναμικές
  • Clicks από την ίδια IP σε σύντομο χρονικό διάστημα συνήθως είναι αποτέλεσμα comparison shopping ειδικά σε εορταστικές περιόδους

Αν αυτό που παρατηρούμε είναι απλά έντονη αύξηση των impressions ή των clicks, ας δούμε αν έχει αλλάξει κάτι.

Για παράδειγμα:

  • Μπορεί να ανεβάσαμε το budget ή τα bids
  • Να κάναμε expand προσθέτοντας νέα keywords ή αλλάζοντας τα match types
  • Να είναι θέμα εποχικότητας (ή κάποια σχέση με εφήμερο γεγονός)