Βελτιώνοντας το CTR (Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων)

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Το CTR (Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων) είναι παράγοντας που επηρεάζει την ποιότητα της διαφήμισης και συνεπώς το πόσο ψηλά εμφανίζεται αλλά και το πόσο τελικά κοστίζει αυτή. Για να βελτιώσετε το CTR της διαφήμισης μπορείτε να:

Χρησιμοποιήσετε πιο συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά!

Παράδειγμα: “σοκολάτα υγείας” αντί για “σοκολάτες”

Γράψετε πιο καλό Διαφημιστικό κείμενο!

Παράδειγμα: “Γλυκά με Μαύρη Σοκολάτα” αντί για “Αγοράστε Σοκολάτες”.

Search

Online Reservation Systems

Αναζητάτε ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ λύσεις online κρατήσεων?

VELA_ferryroute

Το Ferry Route έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους τουριστικούς πράκτορες που θέλουν να εισέλθουν στην νέα εποχή, του ΑΫΛΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ!!!

VELA_bookstay

Τώρα μπορεί ο πελάτης σας να βρει και να κλείσει το δωμάτιο που επιθυμεί γρήγορα, εύκολα, αποτελεσματικά. Book & Stay, ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ πως.

Μας εμπιστεύτηκαν

Επικοινωνία

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Τοποθεσία

Στοιχεία επικοινωνίας

Φόρμα επικοινωνίας