Το CTR (Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων) είναι παράγοντας που επηρεάζει την ποιότητα της διαφήμισης και συνεπώς το πόσο ψηλά εμφανίζεται αλλά και το πόσο τελικά κοστίζει αυτή. Για να βελτιώσετε το CTR της διαφήμισης μπορείτε να:
Χρησιμοποιήσετε πιο συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά!
Παράδειγμα: “σοκολάτα υγείας” αντί για “σοκολάτες”
Γράψετε πιο καλό Διαφημιστικό κείμενο!
Παράδειγμα: “Γλυκά με Μαύρη Σοκολάτα” αντί για “Αγοράστε Σοκολάτες”.