VELA digital
Τρόποι αντιμετώπισης Invalid Traffic
[:el]Υπάρχουν 3 τρόποι αντιμετώπισης για το invalid traffic, οι δύο πρώτοι δεν απαιτούν καμία ενέργεια από τον χρήστη: 1ος τρόπος αντιμετώπισης invalid traffic: Automated Filters
Τι είναι: Invalid Traffic
Invalid traffic είναι click και Impressions στις διαφημίσεις σας οι οποίες φαίνεται να μην είναι αποτέλεσμα αυθεντικού ενδιαφέροντος ενός χρήστη. Παραδείγματα είναι: Διπλοπάτημα (double-click) σε
Βελτιώνοντας τη Landing Page (Σελίδα Προορισμού)
Η σελίδα προορισμού (Landing Page) είναι ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα της διαφήμισης, συνεπώς θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν καλύτερη
Τι είναι ο δείκτης ποιότητας (Quality Score)
[:el]Ο δείκτης ποιότητας (Quality Score) είναι ένας δείκτης αξιολόγησης τον οποίο δίνει η Google στις λέξεις-κλειδιά (keywords) βάσει των εξής παραγόντων: Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων
Αυστηρές πολιτικές για διαφημίσεις AdWords
[:el]Δεδομένου ότι οι διαφημίσεις στο AdWords πρέπει να έχουν αξία για τον χρήστη θα πρέπει να ακολουθούν 3 συγκεκριμένες αρχές: Relevance Οι διαφημίσεις θα πρέπει
“Keyword details” (SQR) και αλλαγή match types
Με τα “ανοιχτά” match types, οι διαφημίσεις μας εμφανίζονται σε αναζητήσεις σχετικές με τα keywords μας. Πώς μπορούμε να δούμε τις ακριβείς αναζητήσεις; -Στην αναφορά
Κατηγορίες
Online Reservation Systems
Αναζητάτε ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ λύσεις online κρατήσεων?
Το Ferry Route έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους τουριστικούς πράκτορες που θέλουν να εισέλθουν στην νέα εποχή, του ΑΫΛΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ!!!
Τώρα μπορεί ο πελάτης σας να βρει και να κλείσει το δωμάτιο που επιθυμεί γρήγορα, εύκολα, αποτελεσματικά. Book & Stay, ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ πως.