VELA digital
Keywords χαμηλού Quality Score
Τι συμβαίνει όταν μια λέξη-κλειδί (keyword) έχει χαμηλό δείκτη ποιότητας (quality score); Οι διαφημίσεις μας δεν θα εμφανίζονται αρκετά συχνά επειδή η κατάταξη διαφήμισης (AdRank)
Πραγματικό κόστος ανά κλικ (CPC)
Μπορούμε να θέσουμε σε κάθε ad group ή keyword που χρησιμοποιούμε ένα μέγιστο CPC (Maximum Cost Per Click). Το κόστος αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα
Κατηγορίες
Online Reservation Systems
Αναζητάτε ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ λύσεις online κρατήσεων?
Μας εμπιστεύτηκαν

![image15349[8217]](https://www.vela.gr/wp-content/uploads/2023/05/image153498217-150x150.png)






















































