VELA digital
Optimization – Ενδεικτικές βελτιωτικές ενέργειες ανά στόχο
Optimization. Ανάλογα τον στόχο μας είναι διαφορετικές ενέργειες που μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε την απόδοση των metrics που μας ενδιαφέρουν. Στόχος Τι πρέπει
Πώς δουλεύει η Στόχευση Γλώσσας
Το AdWords πραγματοποιεί μία σειρά ελέγχων για να επιλέξει τη στόχευση γλώσσας που ενεργοποιεί μία συγκεκριμένη αναζήτηση: Επιλογές Γλώσσας του Χρήστη (Language Setting Preferences) Το
Συμβουλές για επιτυχημένες διαφημίσεις με κείμενο
Οι παρακάτω συμβουλές αφορούν το κείμενο της διαφήμισης που διαβάζει ο υποψήφιος πελάτης και πώς μπορεί αυτό να γίνει πιο ελκυστικό και αποτελεσματικό: Επισημάνετε τι
Στόχοι τύπων προσφοράς (Bidding Types)
[:el] Κάθε τύπος προσφοράς μπορεί να ικανοποιήσει ένα διαφορετικό στόχο ανάλογα με το σκοπό της διαφήμισης μας και το επίπεδο ελέγχου που θέλουμε να έχουμε:
Συμβατότητα Προσαρμογής προσφοράς (Bid Adjustments)
Τύπος προσφοράς Αποτέλεσμα Μη Αυτόματη Προσφορά (Manual) CPC (κόστος ανά κλικ) Οι προσαρμογές προσφορών θα ισχύουν για όλες τις προσφορές λέξεων-κλειδιών και επιπέδου ομάδας διαφημίσεων.
Τι είναι το ενισχυμένο CPC (ECPC);
[:el] Μια προαιρετική λειτουργία που μπορεί να σας βοηθήσει στη δημιουργία μεγαλύτερης αξίας από τον προϋπολογισμό των διαφημίσεών σας. Αυξάνει τις προσφορές σας σε περιπτώσεις
Κατηγορίες
Online Reservation Systems
Αναζητάτε ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ λύσεις online κρατήσεων?
Το Ferry Route έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους τουριστικούς πράκτορες που θέλουν να εισέλθουν στην νέα εποχή, του ΑΫΛΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ!!!
Τώρα μπορεί ο πελάτης σας να βρει και να κλείσει το δωμάτιο που επιθυμεί γρήγορα, εύκολα, αποτελεσματικά. Book & Stay, ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ πως.